روانشناسی

این 3 ترفند به شما کمک میکنند زندگی بهتری داشته باشید

1. مراقب بدن خود باشید

اگر اصلاً امکان زندگی بدون نگرانی در مورد اینکه بدنتان از شما دست می کشد ممکن بود، آنگاه مردم تا به حال راهی پیدا کرده بودند.

چرا؟ مراقبت از بدن شما یک تلاش دشوار است. مردم تمایل دارند مطلق بخواهند. بنابراین، یا زیاد می خورند، زیاد می نوشند یا خیلی کم ورزش می کنند. اما اگر در این فرآیند سلامتی شما به شدت آسیب ببیند، نمی توانید بهترین زندگی خود را داشته باشید. سلامتی شما نقش مهمی در دستیابی به اهدافتان دارد.

راه حل؟ باید تعادل مناسب را پیدا کنید.

اما نگران نباشید، معمولاً ارزشش را دارد. برای مثال، خوب خوردن و هیدراته ماندن ارزشش را دارد. ارزش این را دارد که هر شب حداقل هشت ساعت آرام بخوابید. به علاوه، اگر از سلامت جسمانی شما به خوبی مراقبت شود، سلامت روان شما افزایش می یابد.

نکته آخر این است که مقداری تلاش را بر روی بدن خود سرمایه گذاری کنید.

آنچه شما را تغذیه می کند بخورید. نوشیدن مقدار زیادی آب. زمان و مکان را برای خود حک کنید. با کار خود و حتی با عزیزان خود حد و مرز تعیین کنید. ورزش کنید زیرا می دانید در دراز مدت از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

شما شایسته این هستید که هر روز از زندگی خود احساس شگفت انگیزی داشته باشید.

2. امور مالی خود را مدیریت کنید

من از نزدیک دیده ام که چگونه پول می تواند روابط را ایجاد یا از بین ببرد.

پدر و مادرم همدیگر را دوست داشتند، اما در نهایت، پول آنها را از هم جدا کرد. اگر این جنبه نبود، من به طور جدی فکر می کنم که آنها هنوز هم امروز با هم بودند. البته، من نمی گویم که پول خوشبختی را می خرد یا به طور جادویی ازدواج های شکسته را درمان می کند.

با این حال، داشتن پول امکان انتخاب را فراهم می کند، که زمانی مهم است که شما علاقه مند به داشتن بهترین زندگی ممکن هستید.

از این نظر، پول مهم است – خیلی. چگونه مطمئن می شوید که به اندازه کافی از آن دارید؟ دو چیز: یک، شما باید سعی کنید تا حد امکان پایین تر از توان خود زندگی کنید. دو، باید تا جایی که می توانید درآمد کسب کنید تا بتوانید رویاهای خود را دنبال کنید. این را از مادرم یاد گرفتم.

راستش را بخواهید، لازم نیست پول بخش دردناکی از زندگی باشد – اگر یاد بگیرید که چگونه در برابر آن مسئولیت پذیر باشید، این آزادی را خواهید داشت که زندگی دلخواه خود را داشته باشید.

3. کاری را که دوست دارید انجام دهید

اگر کاری را که دوست دارید انجام نمی دهید، پس اینجا چه کار می کنید؟

من افراد زیادی (از جمله خودم) را می شناسم که به دلیل انتظارات اجتماعی، کاری را که دوست دارند انجام نمی دهند. حالا، این یک چیز است اگر کاری را که به صورت حرفه ای انجام می دهید دوست نداشته باشید. بسیاری از افراد صرفاً به خاطر امنیت آن در مشاغل هستند. اما اگر چیزی را از روی ترس، طرد شدن یا شکست دنبال نمی کنید، چیز دیگری است.

از خود بپرسید چه چیزی شما را خوشحال می کند؟

پاسخ آن سوال را مشخص کنید، سپس آن را انجام دهید. حتی از خودت حرف نزن. می توانید آن را به عنوان یک سرگرمی در نظر بگیرید. همچنین لازم نیست وقت گیر یا گران باشد.

فقط خوب است که چیز دیگری برای تمرکز روی آن داشته باشید.

پس برای چی منتظری؟ با نقاشی بازی کنید به جای سفارش در سرویس، بک اسپلش آشپزخانه خود را دوباره انجام دهید. یک مهارت جدید از یوتیوب به خود بیاموزید. زیاد نگران نتیجه نباشید و فقط در این فرآیند لذت ببرید.

شما فقط یک زندگی دارید و هر لحظه در حال پرواز است – تا می توانید آن را با شادی پر کنید.

بسته بندی

بهترین زندگی کردن به این نیست که همه می گویند باید انجام دهید.

این در مورد این است که بدانید چه چیزی برای شما مهم است و چگونه می خواهید آن را محقق کنید. خبر خوب این است که با هدف و تمرکز، حتی کوچکترین تغییرات نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. یعنی حتی اگر این نکات را به آرامی انجام دهید، باز هم تاثیرگذار خواهد بود و در درازمدت ترکیب خواهد شد.

بنابراین، ادامه دهید – بهترین زندگی خود را بدون هیچ پشیمانی زندگی کنید.

فقط به یاد داشته باشید، این همیشه انتخاب شماست. در نهایت، بهترین زندگی شما هنوز هم از زندگی دیگران منحصر به فرد است. زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید در عوض، روی آنچه دارید تمرکز کنید و از تجربیاتی که در طول مسیر با آنها مواجه خواهید شد لذت ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا