سبک زندگی

نکاتی برای کسب درآمد از وبلاگ سبک زندگی

قالب وردپرس را برای وبلاگ سبک زندگی خود انتخاب و نصب کنید

قدم بعدی شما این است که یک موضوع برای وبلاگ سبک زندگی خود انتخاب و نصب کنید. تم نرم افزاری است که ظاهر وبلاگ شما را تغییر می دهد.

این طرح صفحه اصلی و تمام محتوای وبلاگ شما را تعیین می کند. بنابراین، مهم است که یک تم خوب را انتخاب کنید که تمیز، خوب طراحی شده و ظاهری حرفه ای داشته باشد.

هنگامی که قالب وردپرس خود را تهیه کردید، می‌توانید آن را سفارشی کنید تا با انتخاب وبلاگ مناسب سبک زندگی، آن را تا حد امکان برای مخاطبان هدف خود جذاب کنید.

در وردپرس، هزاران مضمون رایگان و پولی پیدا خواهید کرد که می توانید از آنها در طاقچه وبلاگ نویسی سبک زندگی جدید خود استفاده کنید.

اما، قبل از رسیدن به اولین تم رایگانی که برای وبلاگ‌های سبک زندگی می‌بینید، به خاطر داشته باشید که تم‌های رایگان کاملاً قابل تنظیم نیستند، به این معنی که وبلاگ شما شبیه یک میلیون تم دیگر در اینترنت خواهد بود.

اگر می خواهید وبلاگ سبک زندگی شما برجسته باشد، باید یک تم ممتاز از هزاران قالب وردپرس خریداری کنید.

در اینجا برخی از مزایای دیگر انتخاب یک تم ممتاز نسبت به یک تم رایگان وجود دارد:

دلایل انتخاب یک قالب وردپرس ممتاز

طرح‌های منحصربه‌فرد: تم‌های وبلاگ وردپرس پولی طرح‌های نرم، منحصربه‌فرد و حرفه‌ای را ارائه می‌دهند.

سازگار با موبایل: قالب های وردپرس کاملاً واکنش گرا هستند و در همه دستگاه ها عالی به نظر می رسند.

امنیت پیشرفته: اکثر تم های ممتاز دارای امنیت داخلی هستند که برای مبارزه با کدهای مخرب طراحی شده اند.

پشتیبانی مشتری: تم‌های پولی وردپرس همچنین دارای پشتیبانی فنی قوی هستند که برای وبلاگ‌نویسان مبتدی یا دارای چالش‌های فنی ایده‌آل است.

SEO Friendly: یک تم ممتاز وردپرس سئوی شما را برای یک وب سایت با عملکرد عالی و رتبه بالا افزایش می دهد.

کاربر پسند: شما به راحتی می توانید وب سایت خود را تغییر دهید تا بدون درک HTML، تم را به همان شکلی که می خواهید به نظر برسانید. همچنین می‌توانید همه جزئیات، مانند آمار، رشد و موارد دیگر را از وبلاگ سبک زندگی وردپرس خود در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

در مقابل، تم های وردپرس رایگان دارای قالب های عمومی هستند. آنها معمولاً سازگار با موبایل نیستند و پشتیبانی و امنیت ضعیفی از مشتری دارند. منبع  – علاوه بر این، برخی از تم های رایگان به همراه برخی کدهای مخرب شناخته شده اند که به طور بالقوه می تواند به وبلاگ جدید شما آسیب برساند.

نکاتی که باید هنگام انتخاب تم برای وبلاگ سبک زندگی خود در نظر بگیرید

هنگام انتخاب یک قالب وردپرس ممتاز، عوامل خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین مورد به شکلی است که می خواهید وبلاگ شما به نظر برسد. شما باید یک ایده کلی از نوع طرحی که می خواهید هنگام وبلاگ نویسی سبک زندگی استفاده کنید و رنگ های برندی که استفاده خواهید کرد داشته باشید.

وقتی یک ایده کلی از نحوه ظاهر وبلاگ خود دارید، انتخاب تم های عالی وردپرس آسان تر است.

در اینجا عواملی هستند که باید در هر موضوع عالی به دنبال آن باشید:

سرعت

پاسخگویی موبایل

طرح های زیبا و شیک

سفارشی سازی آسان برای مطابقت با سبک شما

پشتیبانی فنی پاسخگو

نظرات و رتبه بندی های عالی

نام تجاری شناخته شده با ماندگاری طولانی

برای کمک به شما در فرآیند انتخاب، در اینجا پنج گزینه موضوعی وجود دارد که برای وبلاگ سبک زندگی عالی هستند:

صفحات و لوگوی ضروری ایجاد کنید

صفحات ضروری برای وبلاگ شما شامل صفحه درباره، صفحه تماس و سیاست حفظ حریم خصوصی شما است. البته، بسته به نوع سایت خود، ممکن است بخواهید صفحات دیگری مانند صفحه محصولات/خدمات اضافه کنید، اما فعلاً می توانید با آنها شروع کنید.

درباره صفحه

این یکی از مهمترین صفحات وب سایت شماست. بدون شک یکی از پربازدیدترین صفحات در اکثر وبلاگ های سبک زندگی است.

خوانندگان شما می‌خواهند شما را بشناسند، بنابراین از این صفحه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد اینکه چه کسی هستید و در مورد چه چیزی هستید استفاده کنید.

توضیح دهید که چرا مردم باید وبلاگ شما را دنبال کنند و تمام تلاش خود را بکنید تا این بخش دوستانه و سرگرم کننده باشد.

اجازه دهید شخصیت خود را به خوبی نشان دهد تا خوانندگان شما بدانند که در وبلاگ شما چه انتظاری دارند.

از آنجایی که وبلاگ سبک زندگی شما بر روی شما متمرکز است، باید یک عکس زیبا از خودتان در صفحه درباره خود داشته باشید.

صفحه تماس

در حالت ایده آل، صفحه تماس شما باید شامل راه های مختلفی باشد تا بازدیدکنندگان با شما در تماس باشند. برای مثال، می‌توانید یک آدرس ایمیل، یک فرم تماس برای بازدیدکنندگان در صفحه، یک شماره تلفن و یک آدرس تجاری داشته باشید.

اما، مطمئن شوید که فقط از کانال‌هایی استفاده می‌کنید که نظارت می‌کنید تا همیشه به سوالات، نظرات و بازخوردهای مخاطبان خود پاسخ دهید تا ترافیک وبلاگ بیشتری ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید اطلاعات دیگری را که فکر می‌کنید بازدیدکنندگان شما مفید خواهند بود، درج کنید، مانند بخش پرسش‌های متداول که در آن به برخی از متداول‌ترین سؤالات پرسیده شده پاسخ می‌دهید تا بتوانید آنها را از دردسر ارسال ایمیل و منتظر ماندن برای پاسخ نجات دهید.

سیاست حفظ حریم خصوصی

وبلاگ جدید شما به یک خط‌مشی رازداری و سایر صفحات قانونی مانند سلب مسئولیت، شرایط خدمات و غیره نیاز دارد. اگر خوانندگانی را از حوزه‌های قضایی با قوانین حفظ حریم خصوصی جذب کنید، خط‌مشی رازداری شما به شما کمک می‌کند از قوانینی که از حقوق حریم خصوصی خوانندگانتان محافظت می‌کند پیروی کنید. .

همچنین، هنگامی که شروع به کسب درآمد از وبلاگ سبک زندگی خود می کنید، برای پذیرفته شدن در برخی از برنامه های تبلیغاتی باید یک سیاست حفظ حریم خصوصی به خوبی طراحی شده داشته باشید.

یک لوگو ایجاد کنید

فراتر از آن، زمان بسیار خوبی برای تمرکز بر ایجاد یک لوگو برای وبلاگ سبک زندگی خود است. راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از این سازنده لوگو هستم.

برای شروع، می توانید برای ایجاد لوگوی وبلاگ اینجا کلیک کنید. فکر می‌کنم اکنون که وبلاگ شما راه‌اندازی شده است، ایجاد یک لوگو در این مرحله ایده خوبی است.

این پلتفرم یک لوگوی رایگان برای وبلاگ شما در اختیار شما قرار می دهد و اگر به فایل های لوگوی با وضوح بالا نیاز دارید، می توانید مبلغ بسیار کمی را برای دسترسی به آن فایل ها و چند مورد دیگر بپردازید. همچنین از این لوگویی که طراحی کردید برای پیج اینستاگرام خود نیز استفاده کنید. (بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ). لوگو باید هم در وبلاگ و هم اینستاگرام یکی باشد تا مخاطبان شما را راحت تر پیدا کنند. به عنوان مثال اگر سایت فروش عطر و ادکلن دارید، لوگویی که برای سایت طراحی کردید را برای پیج اینستاگرامتان هم استفاده کنید. منبع– عده ای از مخاطبان شما را از وبسایت می شناسند و در اینستاگرام راحت تر پیدایتان می کنند و برعکس این مورد هم وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا