روانشناسی

چگونه شبیه یک مرد به نظر برسیم و مانند یک مرد واقعی رفتار کنیم؟

آیا می خواهید یک شبه بیشتر شبیه یک مرد واقعی باشید؟ این پنج نکته را امتحان کنید تا بیشتر شبیه یک مرد واقعی به نظر برسید و در عین حال دیگران را در اطراف خود بترسانید. نورپردازی در عکاسی

1.آزادانه نخندید(به صورت کنترل شده بخندید)

شما چیزی برای احساس ناخوشایند ندارید. اگر فکر می کنید خنده دار است، احتمالاً اینطور است، پس با صدای بلند بخندید. اگر خیلی خنده دار نیست، فقط از یک گوشه لب خود پوزخند بزنید یا لبخند بزنید.

به جای خندیدن، فقط در مورد همه چیز حس شوخ طبعی داشته باشید. نیازی نیست مانند یک کمیک استندآپ باشید، اما می‌خواهید اطرافیانتان را تا حد امکان بخندانید. شما می توانید جوک بگویید، یا به سادگی می توانید به طنز زندگی اشاره کنید.

همه دوست دارند بخندند، پس آن مردی باشید که همه دوست دارند در اطرافشان باشند، زیرا به آنها احساس خوبی می دهید.

2. ریش یا سبیل بگذارید

اگر این ثابت نمی کند که شما مرد هستید، چه چیزی؟ خوب، حداقل به شما ظاهر یک مرد خشن و/یا پیچیده را می دهد. بسیاری از زنان واقعاً موهای صورت مردانه را دوست دارند و ظاهر خوبی به شما می دهد.

با این حال، اجازه ندهید که خیلی طولانی و شلخته شود. نه تنها ظاهر خوبی ندارد *و خانم ها آن را دوست ندارند*، بلکه خیلی بهداشتی هم نیست. تصور کنید همه اسلحه هایی که می توانند در آن چیز گیر کنند! در عوض، آن را کوتاه و کوتاه نگه دارید.

3. روی سنگ ها نوشیدنی

این نوشیدنی مردانه است، به خصوص اگر نوشیدنی خود را تمیز یا با چند تکه یخ دوست دارید. مطمئناً، بیشتر مردها آبجوشان را دوست دارند، که آن هم نوعی نوشیدنی مردانه است. اما داشتن یک کوکتل که نوشیدنی مستقیم است می تواند مو روی سینه شما … به زبان استعاری.

successful-man - راستمرد

اما مطمئن شوید که این به یک عادت بد تبدیل نمی شود. اگر مراقب آن نباشید، آسان است که از یک سراشیبی لغزنده به سمت اعتیاد به الکل بروید. این کار را هر چند وقت یک بار زمانی که می خواهید آرامش داشته باشید و اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهید، انجام دهید.

4. تماس چشمی قوی داشته باشید

مردان واقعی از تماس چشمی نمی ترسند. یک تماس چشمی قوی باعث می شود که شما مردانه تر به نظر برسید و کنترل داشته باشید. برخی از مردم ممکن است فکر کنند که داشتن تماس چشمی باعث می شود مرد بیش از حد حساس به نظر برسد، اما این درست نیست.

اگر به صورت عاشقانه به چشمان یک زن نگاه می کنید، او آن را دوست خواهد داشت. و اگر در یک جلسه کاری هستید و به چشمان مشتریان خود نگاه می کنید، احترام خواهید داشت.

بنابراین، اگر می خواهید بدانید چگونه مرد باشید، مطمئن شوید که از چشمان خود به نفع خود استفاده می کنید.

مرد واقعی بودن آنطور که اکثر مردان فکر می کنند آسان نیست. اگر می خواهید یکی باشید، این اصول را در مورد چگونگی مرد بودن در ذهن داشته باشید و طبق این قوانین زندگی کنید. خیلی زود، برای مرد واقعی که هستید مورد احترام و دوست داشتن قرار خواهید گرفت.

5. با همه مهربان باشید

چه مدیر عامل یک شرکت باشد و چه مردی که سطل های زباله را خالی می کند، یک مرد واقعی با همه مهربان است.

اگر قرار است با یک مرد واقعی در رستوران غذا بخورید، او در واقع با سرور صحبت می کند و نام آنها را به خاطر می آورد. او درها را برای پیرزن‌های کوچک و هر کسی که پشت سر او وارد یا خارج می‌شود نگه می‌دارد. اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه مرد باشید، مهربانی بسیار مهم است.

6. خلق و خوی خود را کنترل کنید

برخی از مردان عصبانیتی دارند که نمی توانند آن را کنترل کنند. آنها ممکن است طغیان های کلامی یا حتی فیزیکی داشته باشند. اما مردان واقعی آن را تحت کنترل دارند.

آنها خشم را به روش های نامناسب یا در مواقعی که باید آن را پنهان نگه دارند، بیرون نمی دهند. در عوض، آنها آرام می شوند و احساسات خود را بعداً و به شیوه ای منطقی و محترمانه بیان می کنند.

7. به تعهداتش پایبند است

یک مرد واقعی پوسته پوسته نیست. اگر از زنی بخواهد که برای قرار ملاقات بگذارند، آن را دنبال می کند. او ممکن است از یک روز طولانی در محل کار بسیار خسته باشد، اما اگر می‌گوید قرار است کاری انجام دهد، به هر حال آن را انجام می‌دهد *حتی اگر تمایلی به آن نداشته باشد*.

او از برنامه ها عقب نشینی نمی کند. او قابل اعتماد است زیرا به دیگران و زمان آنها احترام می گذارد.

8. گفتار و کردار او مطابقت دارد

اگر او بگوید که واقعاً شما را دوست دارد، پس مانند آن رفتار می کند. عادت های بد

به عنوان مثال، اگر او به تازگی با زنی قرار ملاقات گذاشته است و به او می گوید که چقدر زیبا و باهوش است، منظورش این است و این از طریق اعمالش نشان می دهد. او به برنامه ریزی برای قرارها و رفتار خوب با او ادامه خواهد داد. کاری که او انجام نخواهد داد این است که همه آن چیزها را بگوید و سپس او را روح ببخشد یا او را نادیده بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا