متفرقه

بهترین لحظه دینو در فرانچایز پارک ژوراسیک

تی رکس در تعطیلات

باز هم، لرزش، موج‌های آب (در این مورد یک مخزن ماهی)… داد و بیداد تی رکس در سن دیگو جالب است و همه چیز، اما این لحظه کوچک خودنمایی می‌کند: کمی بچه اسپیلبرگ با چشمان گشاد در میان قتل عام تعجب می‌کند. . در زمان وقوع این فیلم، گودزیلای رولند امریش از قبل اعلام شده بود، و کل سکانس پایانی The Lost World مانند یک سیلی پیشگیرانه به نظر می رسد. تی رکس در شهر! بدون فشار، امریک.

“آلن!”

چیزی که این فیلم در حضور اسپیلبرگ پشت دوربین فاقد آن است، در یک سکانس رویایی از یک شکارچی سخنگو که نام آلن گرانت را در هواپیما فریاد می‌زند، به دست می‌آورد.

Tyrannosaurus vs Spinosaurus

با فرار از T-Rex، قهرمانان ما با یک مشکل بزرگتر برخورد می کنند… و این اتفاق افتاد که Spinosaurus غول پیکر با T-Rex مبارزه کرد. و تی رکس جنگید… و پیروز نشد. تقویت تهدید ابر هیولای جدیدتان با کشتن هیولای قبلی کمی قدیمی است، اما لذتی انکارناپذیر در نبرد بین عالی و عالی وجود دارد. پاکسازی جنگل همچنین تداعی کننده مبارزه Ape vs Dinosaur در کینگ کنگ اصلی است. اما در اینجا، فرد اشتباه شکست می خورد…

این یک تله است!

رپتورها دوباره منحرف شدند. آنها می توانند دنبال کنند، می توانند شکار کنند، می توانند ارتباط برقرار کنند، همکاری کنند و برنامه ریزی کنند… و می توانند از جسد تکان دهنده مایکل جتر به عنوان طعمه استفاده کنند.

گرفتن توپ

پشت سرت! تصویری از یک کره چشم غول پیکر دوباره از شیشه وجود دارد، اما همچنین یک لحظه عالی که در آن عملا (یا شاید به معنای واقعی کلمه، ما شما را نمی شناسیم) بر سر شخصیت های روی صفحه فریاد می زنید تا بچرخند. نه اینکه به آنها کمک کند. دقیقاً مانند نسخه اصلی، سکانس بزرگ داینا-دیدنی در حدود یک ساعت شروع می‌شود، با برخی اکشن‌های Indominus vs Stego و همچنین سافاری و تعقیب رولربال.

سقوط هلیکوپتر

اگر دنیای ژوراسیک چیزی داشته باشد، تماشایی دارد. اکشن سنتی اواسط فیلم، عرفان خان و تیمش را می‌بیند که با هلیکوپتری به آسمان می‌روند تا Indominus را شکار کنند، اما در اثر حمله پتروسارها به پرنده سقوط می‌کنند. تنها چیزی که شات بالا را خنک‌تر می‌کند این است که هند از انفجار دور می‌شد بدون اینکه آن را تصدیق کند.

سلام دوست قدیمی

نه آن پولی که در سن دیگو شل شد. نه فیبی که در III کشته شد. این دوست قدیمی زخم خورده از جنگ، رکس اصلی سال 1993 است. برایس دالاس هاوارد به او اجازه می دهد تا از انبار خارج شود تا برود کارش را انجام دهد، و یک بار دیگر، او در نجات روز نقش اساسی دارد. یک لحظه قهرمان ضربه زدن به هوا اگر وجود داشته باشد.

Indominus Vs Tyrannosaurus Vs Raptor Vs Mosasaurus!

نبرد ناک داون و کشش بین Indominus و T-Rex منطقه خرده فروشی پارک موضوعی را نابود می کند و در نهایت بلو، شکارچی کوچولو که کریس پرت آموزش داده است، درگیر می شود. اما با شکوه، از نظر اوج، در لحظه ای در صحنه آکواریوم درست در ابتدا پیش بینی شده است … اینجا Moz است!

موساسور در مقابل هلیکوپتر

و دوباره موز اینجاست! در لحظات ابتدایی Fallen Kingdom، متوجه می‌شویم که دنیای ژوراسیک بسته شده است و تیمی برای جمع‌آوری نمونه‌های بافت به آن اعزام شده‌اند. این یک فرآیند ساده نیست، حتی اگر آنها زنده از آن خارج شوند. آسیب جانبی: اکنون یک موساسوروس در اقیانوس آزاد وجود دارد.

حمله گدازه باریونیکس

انگار قرار گرفتن در اتاقی پر از گدازه از قبل به اندازه کافی استرس زا نبوده است.

چپ پشت

لحظه ای واقعاً دلخراش وقتی که بچه های ما از فاجعه در Isla Nublar فرار می کنند و یک Brachiosaurus در ساحل قبل از غرق شدن در آتش و خاکستر مشتاق آنها را دنبال می کند. ری هریهاوزن همیشه می گفت که استاپ موشن او هیولا نیست. آنها موجوداتی بودند، با شخصیت های جداگانه. این درس آموخته شده و یکی از دستاوردهای بزرگ تمام فیلم های پارک ژوراسیک است. مانند بازگشت T-Rex در آخرین فیلم، متوجه می شویم که از نظر احساسی روی این موجودات سرمایه گذاری کرده ایم. آنها فقط برای پاره پاره کردن آن جا نیستند.

کمکت کنم؟ (متاسف)

رک و پوست کنده، دیدن تد لوین همیشه لذت بخش است. مرگ او در داخل قفسی رخ می دهد که در آن تهدید (در این مورد Indoraptor) قرار است مهار شود. به هر حال این صحنه شبیه تکان دادن سر به The Silence Of The Lambs خواهد بود (مخصوصاً قسمتی که لکتر نشان می دهد که او در یک جعبه کمتر خطرناک نیست)، اما حضور بوفالو بیل در آنجا بر این نکته تأکید می کند. این یک قتل وحشتناک است، اما نه بدون شوخ طبعی، که بیشتر آن ناشی از غم و اندوه دیدن کن ویتلی نفرت انگیز است.

اتاق Maisie

پارک ژوراسیک اصلی اسپیلبرگ بسیار خوب است. تمام زوایا و ترفندها و فرصت‌ها و احتمالات پیش‌فرض خود را چنان به‌خوبی پوشش می‌دهد که دنباله‌ها را با مشکلی رها می‌کند: واقعاً هیچ چیز تازه‌ای برای انجام دادن وجود ندارد جز بزرگ‌تر شدن. مگر اینکه… آن را داخل خانه ببرید و آن را به یک فیلم خانه جن زده بسازید. فیلم جی‌ای بایونا لزوماً این مفهوم دلخراش را به تصویر نمی‌کشد، اما برای تلاش باید به آن امتیاز بدهید. در اینجا، Indoraptor مانند Nosferatu غول پیکر و پوسته پوسته به سمت تخت Maisie می رسد. جز بالا کشیدن ورق چه کار دیگری انجام می دهید؟

جنون مالت

تعقیب و گریز با ماشین را فراموش کنید – در قسمت جدید این فرنچایز، همه چیز در مورد تعقیب و گریز رپتور است. فیلم جدید اوون گریدی ساخته کریس پرت را می‌بیند که در یک سکانس هیجان‌انگیز و پرانرژی در خیابان‌های مالت سوار بر موتور سوار می‌شود که توسط دو آتروسیراپتور تعقیب می‌شود. خیلی دوستانه به نظر نمی رسند، اینطور نیست؟

چیز مرداب

در یکی از جوی ترین سکانس های کل فرنچایز ژوراسیک (و این واقعاً چیزی را می گوید)، کلر دیرینگ اثر برایس دالاس هاوارد، با خزیدن در جنگل و غوطه ور شدن آهسته در میان سبزه های سرسبز، یواشکی از چنگال های غول پیکر یک Therizinosaurus پنهان می شود. همه در یک زمان طولانی مور مور شدن.

روی یخ نازک

پس از یک سانحه هوایی پرتنش، اوون و دوست خلبان جدید کایلا (دیواندا وایز) خود را رو در رو با یک دشمن پردار (بالاخره!) به نام Pyroraptor می بینند. همانطور که آنها برای فرار به سرعت می دوند، زمین زیر آنها به ناچار ترک می خورد و ما را در صحنه ای میخکوب کننده غرق می کند که همچنین به Pyroraptor اجازه می دهد مهارت های شنای خود را نشان دهد.

Jurassic World Dominion اکنون در سینماها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا