ورزشی

ورزش های مناسب برای کودکان

1. تنیس

تنیس یکی دیگر از ورزش‌های انفرادی است که می‌توان آن را به راحتی آموزش داد، اما با هزینه‌های سنگینی که گلف انجام می‌دهد همراه نخواهد بود. هنوز هم هزینه هایی خواهد داشت  راکت تنیس، توپ های تنیس، کفش های تنیس، و هزینه های دادگاه اگر به راکت رایگان دسترسی ندارید)، اما در مقایسه با گلف چیزی نیست.

اکثر خانواده ها در فاصله ای چند قدمی با زمین های تنیس عمومی ساکن هستند. به صورت شگفت انگیزی هزینه های زیادی یرای ساختن زمین تنیس DIY در خانه شما ندارد، این کار یکی از راه های عالی برای ورزش کردن است، کودک، شما را به بیرون از خانه برده و امکان دارد که بازی با بدمینتون و راکتبال به یکی از علایق شما تبدیل شود.

2. ژیمناستیک، رقص، یا تشویق

ما ژیمناستیک، رقص و تشویق را در یک دسته قرار خواهیم داد، زیرا همه آنها به طرز شگفت انگیزی شبیه یکدیگر هستند  البته به روش های خاص خود منحصر به فرد. منطقی است که آنها یکی از بهترین ورزش‌ها برای بچه‌ها در نظر گرفته می‌شوند  در نهایت، آنها عاشق پریدن و انجام تلنگر هستند.

در حالی که این سه ورزش به شدت توسط دختران تسلط دارند، این بدان معنا نیست که آنها برای پسران خوشایند نیستند. اگر پسر شما به ژیمناستیک، تشویق یا رقص علاقه نشان می دهد، به او اجازه دهید علاقه خود را کشف کند زیرا این می تواند شروع چیز خاصی باشد. حتی ممکن است به یخ تبدیل شود. اینجا را بخوانید

3. شنا کردن

برای من بچه ای پیدا کنید که نمی خواهد ساعت ها را در استخر بگذراند  منتظر می مانم. شنا چیزی است که بیشتر بچه‌ها در یک روز گرم و آفتابی مشتاقانه منتظر آن هستند، اما اگر یاد بگیرند که می‌توانند این سرگرمی را در داخل خانه انجام دهند و شنای رقابتی را بیاموزند، به وجد خواهند آمد. سرگرم کننده است، اما ورزش نیز هست.

در حالی که همه مدارس تیم شنا ندارند عمدتاً به این دلیل که بیشتر مدارس بودجه ای برای استخر ندارند  طیف گسترده ای از باشگاه های شنای محلی وجود دارد که فرزند شما می تواند به آنها ملحق شود. برخی از آن باشگاه ها از سن پنج سالگی شروع می شوند. بیایید ببینیم فرزند شما واقعاً چقدر شنا کردن را دوست دارد!

4. بسکتبال

بسکتبال یکی از رایج‌ترین ورزش‌ها برای کودکان است، به همین دلیل جای تعجب نیست که در لیست بهترین ورزش‌های ما قرار دارد تا کودک شما را زودتر درگیر کند. فقط به هر خانه ای با بچه ها نگاه کنید و احتمالاً یک حلقه بسکتبال را در خیابان پیدا خواهید کرد  و احتمالاً اغلب مورد استفاده قرار می گیرد.

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید فرزندتان را درگیر بسکتبال کنید. اردوهای بسکتبال جوانان برای کودکان کوچکتر یا کسانی که می خواهند مهارت های خود را تازه کنند عالی است، در حالی که لیگ های جوانان و مسابقات بیشتر برای بازیکنان رقابتی که بخشی از یک تیم بسیار بزرگتر هستند طراحی شده است.

5. بیس بال، سافت بال یا تی بال

بیسبال یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها برای کودکان است که انواع مختلفی برای همه سنین دارد. اکثر کودکان با تی بال شروع می کنند که آنها را با ورزش آشنا می کند و ضربه زدن به توپ را بدون حضور پارچ راحت تر می کند. والدین نیز به شدت درگیر این موضوع هستند.

وقتی آنها به لیگ کوچولو منتقل می شوند، با مربیانی شروع می کنند که به آنها می گویند و سپس به سمت حریفانی می روند که برای آنها بازی می کنند. در نهایت، آنها راه خود را ادامه خواهند داد و چه کسی می‌داند ممکن است در سری مسابقات جهانی لیگ کوچک، چه با بیسبال یا سافت بال، حضور داشته باشند.

6. فوتبال

در کنار بیس بال و سافت بال، فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش هایی است که کودک شما را در مراحل اولیه درگیر می کند. تماس زیادی وجود ندارد، اما به مقدار زیادی ورزش و استقامت نیاز دارد. این یک راه عالی برای فعال نگه داشتن فرزندتان و خسته کردن اوست تا در خانه وحشی نباشد. نکات فوتبال برای کودکان اینجا توضیح داده شده است.

بیشتر برنامه های فوتبال در رده جوانان، از سن 5 سالگی آغاز میشود و تعداد زیادی از تیم های محلی تا سال ها در کنار یکدیگر باقی می مانند حتی تا زمان راهنمایی و دبیرستان. بهترین دوستان فزرند شما از دوران فوتبال او خواهند بود و این روابط برای همیشه حفظ خواهند شد.

حتی اگر این چیزی نیست که تا آخر عمر به آن پایبند باشند، درگیر کردن زودهنگام کودکتان در ورزش برای سفر سلامتی و تندرستی او بسیار مفید است. این به آنها کمک می کند تا رشد کنند و به یک بزرگسال جوان باورنکردنی تبدیل شوند احتمالاً نقش مهمی در اوایل کودکی آنها ایفا می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا