سبک زندگی

6 ترند زندگی و سبک زندگی که در سال 2022 باید بدانیم

1. تجهیز سالن بدنسازی در خانه

ما در سال 2021 در خانه کار کردن بسیار عالی بودیم. یا شاید در خاموش کردن ویدیو و انجام حداقل های حداقلی در کلاس تمرین زوم و در عین حال چک کردن ایمیل، واقعاً خوب بودیم. (شرمنده نیست!) در هر صورت، روال ها و فضاهایی برای تمرینات خانگی در نظر گرفته شده است، و گزینه های ما همچنان در حال رشد خواهند بود. در سال 2022، ورزش مجازی برای انعکاس یک استودیوی مجهز واقعی تر خواهد شد و بسیاری از مصرف کنندگان زرادخانه تجهیزات خود را در خانه تهیه می کنند. عجایب تناسب اندام اکنون به دنبال راه های خلاقانه ای برای فعال نگه داشتن خود و حفظ اندام متناسب هستند. بسیاری از مردم رژیم‌های تمرینی خود را از خانه شروع کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این روندها به نظر می‌رسد که به آنها علاقه‌مند شده است، زیرا به افراد اجازه می‌دهد تا زندگی سالم خود را با آسودگی خاطر داشته باشند.

اندازه بازار جهانی تجهیزات تناسب اندام خانگی در سال 2020 10.18 میلیارد دلار بود. پیش بینی می شود این بازار از 10.73 میلیارد دلار در سال 2021 به 14.75 میلیارد دلار در سال 2028 رشد کند.

برای تجهیز مبلمان یک سالن ورزشی در خانه، ابتدا باید فضا و نیازهای ورزشی خود را ارزیابی کنید. تجهیزاتی مانند دمبل‌ها، وزنه‌ها، توپ‌های ورزشی، و نیمکت‌ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند که فضای سالن را اشغال نکنند و قابلیت تنظیم داشته باشند. صندلی‌های ورزشی راحت برای استراحت و کشش بین تمرین‌ها نیز ضروری هستند بنابراین مهم است از کجا مبل بخریم برای باشگاه. اگر فضا محدود است، می‌توانید از تجهیزات چندکاره و تاشو استفاده کنید تا فضا را بهینه‌سازی کنید. طراحی باید منعطف باشد تا بتواند با تغییرات در برنامه ورزشی و نیازهای آتی سازگار شود. ایجاد یک محیط جذاب با نورپردازی مناسب و رنگ‌های انرژی‌بخش می‌تواند انگیزه را افزایش دهد و تجربه ورزشی را بهبود بخشد.

2. رژیم های خودمراقبتی

پیروی از مراقبت‌های بهداشتی ساده‌تر مانند نوشیدن آب، پیروی از یک برنامه روزانه یا دستور کار، هر روز یک چیز جدید را امتحان کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های روتین روزانه‌تان، تأمل در خود است. صرف 10 دقیقه از برنامه روزانه خود برای درون یابی می تواند به شما کمک کند که دیدگاه واضح تری نه تنها در مورد روز خود بلکه در مورد درون خود نیز داشته باشید. ایجاد یک برنامه روزانه مراقبت از خود یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به خود بدهید. خودمراقبتی بیهوده نیست و شامل هر فعالیتی است که برای مراقبت از سلامت جسمی، عاطفی، روحی و/یا روانی خود با تمرکز بر آرامش و گذراندن زمان با کیفیت با طبیعت انجام می دهیم.

تحقیقات نشان می دهد که جنبه های اصلی خودمراقبتی به 60 تا 70 درصد از بیماری های مزمنی که در این دنیا می شناسیم کمک می کند.

3. سبک زندگی آگاهانه

زندگی آگاهانه، زندگی ای است که با آگاهی و مراقبت از محیط اطراف خود با دقت زندگی می کند. گرایشی که در اینجا باقی می ماند، انتخاب سبک زندگی آگاهانه تر است. استفاده از محصولات سازگارتر با محیط زیست و پایدارتر در زندگی روزمره روندی است که مردم بیشتر و بیشتر از آن آگاه می شوند. استفاده از محصولات دوستدار محیط زیست و ارگانیک در سبک زندگی روزمره شما راهی از زندگی است که نه تنها برای سال 2022 بلکه برای سال های آینده نیز وجود دارد! مراقبت از طبیعت، حذف پلاستیک از روی زمین و زندگی آگاهانه تر.

4. کاهش دور کمر

اسحاق نیوتن ابتدا گفت: آنچه بالا می رود باید پایین بیاید. در فیزیک مد، این نه تنها در مورد خطوط پاچه‌ای صدق می‌کند، بلکه به سرعت مشخص می‌شود، خطوط کمر. پس از هجوم انواع شلوارهای بلند در چند ماه گذشته، شکی نیست که در سال 2022 با قد پایین روبرو خواهیم بود. از جمله پیش‌بینی‌کنندگان مد، که دامن‌ها و شلوارهای باسن را نشان می‌دهند. شلوار جین کم قد را می توان به بریتنی اسپیرز نمادین نسبت داد. 2022 موظف است شاهد ظهور بعدی در دنیای شلوار و دامن باشیم، یعنی بازگشت دور کمر کم‌قد.

5. یک کیف بزرگ بردارید

قبل از اینکه کروناویروس جدید همه چیز را تغییر دهد، کیف‌های کوچک جذاب اما بسیار غیرعملی لحظه‌ای داشتند. کیف Jacquemus را که می‌توانست چیزی بیشتر از ChapStick حمل کند، به خاطر دارید؟ اکنون، نزدیک به دو سال بعد، زمان آن رسیده که کیف ها دوباره سودمند شوند. این به معنای بزرگ‌تر، با فضای ذخیره‌سازی بیشتر است – مانند کیسه‌های حجیم دوره گردی که هر فرد مشهوری با آن همراه می‌شود. همه‌گیری ثابت کرده است که سبک می‌تواند با راحتی و آسایش همزیستی کند. ممکن است کیف هایی که حمل می کنیم نیز این را منعکس کنند. حداقل باید جایی برای ماسک صورت و کارت واکسن داشته باشند.

6. سلامت عاطفی خود را در اولویت قرار دهید

با توجه به اینکه مرزهای بین زندگی کاری و زندگی شخصی روز به روز کاهش می یابد، مردم اکنون توجه بیشتری نسبت به سلامت روان خود پیدا کرده اند. یکی از روندهای رو به رشدی که در سال جدید شاهد خواهیم بود، اولویت فزاینده ای است که فرد می خواهد به سلامت عاطفی و روانی خود بدهد. مردم شروع به انتخاب چک های سلامتی، ساعات کاری انعطاف پذیر کرده اند تا تعادل بین دنیای متضاد خود را حفظ کنند. انجام سرگرمی‌های از دست رفته و فعالیت‌های آرامش‌بخش، چیزی است که مردم نیز به آن علاقه دارند. بسیاری از هنرمندان نوپا و کسب و کارهای کوچک را می بینیم که مردم به رویا و اشتیاق خود که زمانی از بین رفته اند سوخت می دهند. نفس کشیدن تنها همه چیز نیست، ما بیشتر بر لذت بردن از کاری که انجام می دهیم و شیوه زندگی خود متمرکز خواهیم بود.

افراد بیمه نشده مبتلا به بیماری های روانی 0.3 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند که تقریباً 4.7 میلیون نفر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا