اخبار

بهترین داستان های عجیب و غریب سال 2021

وقتی می‌گوییم سال ۲۰۲۱ عجیب بوده است، احتمالاً بسیاری از مردم با ما مخالفت نخواهند کرد. اما شاید میزان عجیب بودن این سال شما را شگفت‌زده کند. تا زمانی که به تعداد داستان‌های عجیب، ناراحت‌کننده، و گیج‌کننده‌ای که در این دوازده ماه با آنها روبرو شدیم، توجه نکنید، ممکن است این مسئله را به‌خوبی درک نکنید. این‌ها برترین اخبار، داستان‌ها و موارد عجیب و غریبی هستند که امسال درباره آن‌ها گزارش کرده‌ایم.

تنها چیزی که از عجیب‌ترین داستان سال عجیب‌تر است، عدم پاسخگویی به آن است. دولت ایالات متحده هنوز نمی‌تواند به ما بگوید که آیا بشقاب‌پرنده‌ها ممکن است واقعی باشند. سیا هزاران صفحه سند درباره مشاهده‌های مربوط به بشقاب‌پرنده منتشر کرده است. مقامات و خلبانان سابق داستان‌ها و فیلم‌های خود را از پدیده‌های هوایی غیرقابل توضیح که طی سال‌ها در ویرجینیا بیچ با آن‌ها مواجه بودند، به اشتراک گذاشته‌اند. حتی یک کارگروه رسمی جدید نیز در حال بررسی این موضوع است.

اگر ناسا یک سیگنال رادیویی FM را از یکی از قمرهای مشتری دریافت کرده بود، شاید خیلی نگران نمی‌شدیم. همچنین، انتشار امواج رادیویی از زهره و یک “کلبه” غیرقابل توضیح در سمت دور ماه نیز وجود داشته است. (شاید بهتر است در ارسال شش میلیون نمونه تخمک و اسپرم به قمر خود تجدید نظر کنیم. خوشبختانه، ناسا به اندازه کافی عاقل بود که فقط آدمک‌ها را به آنجا بفرستد.)

با همه این اتفاقات، جای تعجب نیست که فضانوردان ما مشغول نوشیدن شراب خود در فضا هستند. به ویژه پس از اینکه آن‌ها داوطلبانه یک لکه قالب لجن را در ایستگاه فضایی بین‌المللی پرورش دادند. همچنین، شاید باید بیشتر مراقب آن موجود ۲۴۰۰۰ ساله باشیم که در یخبندان سیبری زنده مانده است. ما واقعاً نیازی به موقعیت واقعی “چیز” نداریم.

“املاک و مستغلات؟”

عجیب ترین لیست ها و مکان های املاک و مستغلات سال 2021

ممکن است مثل ما، شما هم وقت زیادی را صرف گشتن در لیست‌های Zillow کنید، حتی اگر بدانید که قادر به خرید این خانه‌ها نخواهید بود. اما حتی این هم با خانه‌های عجیب‌وغریبی که امسال برای فروش گذاشته شدند، مقایسه نمی‌شود. مواردی مثل خانه واقعی فیلم “احضار”، تریلر 30 ساله “خانه فیلم” تام هنکس، زندانی که فیلم‌برداری “شکارچی ذهن” در آن انجام شد، و اتوبوس تور “پرپل رین” پرنس. در مقایسه با این خانه‌ها که به طرز عجیبی پر از مانکن‌های ترسناک هستند، دیگر خانه‌ها شاید عادی به نظر برسند. یا خانه‌ای که کل شهر ارواح غربی را در حیاط پشتی خود دارد. اما هیچ‌کدام به اندازه زندان قدیمی و متروکه‌ای که در فلوریدا برای فروش گذاشته شده بود، ترسناک نیست. و میسی‌های قدیمی که در یکی دیگر از نمادهای بزرگ سرمایه‌داری تبدیل به دبیرستان شده‌اند، فراموش نشدنی هستند.

امسال همچنین فرصت‌های زیادی برای گذراندن شب در مکان‌های خاص داشتیم. از یک سیب‌زمینی عظیم در آیداهو و یک هتل با تم ویلی ونکا، تا یک UFO Airbnb و خانه‌ای که در فیلم “جیغ” استو ماچر دیده می‌شود. شما می‌توانید واقعاً تجربه‌های عجیب و خاصی داشته باشید. اما بهتر است از جنگل‌های ترسناک دوری کنید و تمام عروسک‌ها را به درختان میخکوب کنید. (شاید به اندازه خانه‌ای که زیر فرش آن یک تخته بزرگ مونوپولی وجود دارد، جالب نباشد.) و مطمئن شوید که در سواحل نیوزیلند با هیچ کوسه‌ای که در تاریکی می‌درخشد، مواجه نشوید. و مواظب قطعات لگو باشید که در کرونول به ساحل رسیده‌اند.

با این حال، دیدن تقاطع غیرممکن برای فرار که مشکلات زیادی را در پاریس ایجاد کرد، ممکن است سرگرم کننده باشد. یا پنجمین اقیانوسی که جهان به نوعی به آن رسیده است. ما شک داریم که هر ملوانی در آنجا به طور تصادفی یک هشدار آمبر برای عروسک قاتل چاکی ارسال کند، همانطور که تگزاس به طور تصادفی انجام داد.

آینده به همان اندازه عجیب به نظر می رسد. وقتی افراد ثروتمند با کشتی‌های فالیک به لبه فضا پرواز نمی‌کردند، شروع به برنامه‌ریزی برای جزایر مجلل دست‌ساز، شهرهای گران‌قیمت آرمان‌شهری و هتل‌هایی در فضا کردند. امیدواریم دانشمندان سکونتگاه فضایی خود را در نزدیکی سرس برای بقیه ما مقرون به صرفه کنند. به خصوص تا بتوانیم از آن آسانسور فضایی استفاده کنیم.

“آشپزی کنجکاو”

عجیب ترین اخبار غذایی سال

چرا غذای خوب بخوریم وقتی می‌توانیم غذای عجیب بخوریم؟ صبر کنید، این حرف منطقی نیست. اما سال 2021 فرصت‌های زیادی برای تجربه غذاهای عجیب و غریب به ما داد… و ما اخبار شگفت‌انگیزی برای اثبات این ادعا داریم. شما می‌توانستید روز ولنتاین را با ماکارونی و پنیر کرافت با طعم شیرینی جشن بگیرید. برخی از خوش‌شانس‌ها در آیووا این فرصت را داشتند که پیتزایی با پوشش حلقه‌های میوه سفارش دهند. شرکت Cheez-it، میان‌وعده معروف خود را به یک کیک واقعی تبدیل کرد. نیسین، ادویه کدو تنبل را به حد افراط برد و یک غذای رامن با طعم پاییز درست کرد که متأسفانه هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد. و به این زودی‌ها هم دیگر به فکر نوشابه‌های با طعم رامن نخواهیم افتاد. این‌ها همچنان جذاب‌تر از یک هات‌داگ ذرت با طعم شیرینی و آب‌نبات با طعم هات‌داگ به نظر می‌رسیدند. و هرچند این وافل‌های به سبک NSFW ممکن است خوشمزه باشند، اما تقریباً برای اکثر خانه‌ها نامناسب بودند.

غذاهای عجیب از فریزرها هم عبور کردند. بستنی پر زرق و برق جنی یک طعم جدید با الهام از صبحانه، به نام “همه چیز باگل” معرفی کرد. در حالی که کرافت، ماکارونی و پنیر خود را به یک غذای یخی شیرین تبدیل کرد. اما حتی این‌ها هم به اندازه دولت ایالات متحده عجیب نبودند که به بررسی این موضوع پرداخت که چرا دستگاه‌های بستنی مک‌دونالد همیشه خراب هستند. این مسئله به طرز شگفت‌انگیزی حیاتی به نظر می‌رسید و ما هنوز نیاز به به‌روزرسانی داریم.

غذاهای غیرمعمول نیز با ترکیبات عجیبی همراه شدند. آربی ودکای فرانسوی با طعم سیب‌زمینی سرخ‌کرده عرضه کرد. گری پوپون از دانه‌های خردل برای تولید شراب سفید استفاده کرد، که منتظر بودیم تا آن را امتحان کنیم. و Hidden Valley تصمیم گرفت که بادمجان باید طعم مزرعه را داشته باشد تا استرس بیشتری به فصل تعطیلات اضافه کند.

دور از میز غذا، دانشمندان توانستند پلاستیک را به وانیل تبدیل کنند. یک مزه‌چشایی مجازی که به طور عجیب و غریبی توسط جلیل وایت برگزار شده بود، ما را به‌عنوان مهمان دعوت کرد. در مقایسه با جشن شکرگزاری ما که با ذرت شیرین به‌عنوان شام بوقلمون سرو می‌شد، تقریباً عادی بود. اما بزرگترین خبر غذایی عجیب سال، خنده‌دارترین آن‌ها بود. یک محله در لهستان که از یک موجود عجیب درختی می‌ترسید، متوجه شد که آن موجود، در واقع یک کروسان است!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا