سبک زندگی

5 عادت سالم برای بهبود سبک زندگی در سال جدید

در اینجا 5 عادت سالم برای بهبود سبک زندگی شما آورده شده است. هر سال دوست دارم اهدافم را به اشتراک بگذارم و برای سال نو، اگر آنها را از دست دادید، می توانید آنها را اینجا پیدا کنید. علاوه بر این اهداف، من همچنین سعی می‌کنم ببینم که در سال گذشته چه چیزی واقعاً برای من مفید بود و چه چیزی را می‌توانم بهبود بخشم. با این گفته، در اینجا چیزی است که من برای بهبود سبک زندگی خود در سال جدید به آن دست یافتم.

بنابراین من هفته اول سال جدید را بدون ایجاد تغییراتی در وبلاگ و شبکه های اجتماعی خود، گذراندم. برای اینکه با شما صادق باشم باید بگویم که تعطیلات پر از عدم اطمینان برای من بود و همچنین اولین هفته سال جدید لیام به مدرسه رفته بود. در حال حاضر که همه اینها گذشته است ، من آمادگی کامل دارم و تعهد می دهم که تمامی پست هایی را که این مدت آماده کرده ام را برای شما به اشتراک بگذارم.

مصرف قند خود را محدود کنید

اوایل شهریور سال گذشته تصمیم گرفتم میزان مصرف قندم را کنترل کنم. این بدان معنی بود که دیگر قهوه شیرین هر روز صبح و میان وعده های کیک نیمه شب وجود ندارد. وقتی این را اجرا کردم، روحیه و سلامت من به شدت تغییر کرد. حالا اگر هوس مواد قندی دارم حتما میوه بخورم. من فکر می کنم که لذت بردن از همه چیز بخشی از زندگی است، بنابراین من معمولا یک روز را برای خوردن کیک یا سینابون کنار می گذارم، اگر من را می شناسید، سینابون ها راهی برای رسیدن به قلب من هستند. تعادل همه چیز است. در اکثر مقالات پزشکی و سلامتی به کاهش مصرف قند تاکید شده است.

 

فعال ماندن/ورزش

درست مانند سال گذشته، فعالیت بدنی، ورزش نیز کلید تغییر سلامت روان من بوده و طرز فکر من را به شدت تغییر داده است. اگر فعال ماندن برای شما به معنای پیاده روی، پیاده روی، رفتن به باشگاه است، این کار را انجام دهید. شما تفاوت را نه تنها در ظاهر خود بلکه مهمتر از همه در احساس خود احساس خواهید کرد.

زود به رختخواب رفتن

این مشکل من است، اما می‌خواهم زود بخوابم تا صدای بیدار شدن ساعت 5 صبح دلهره‌آور نباشد. من عاشق زود بیدار شدن هستم، اما گاهی اوقات خود خرابکاری واقعی است. برای کمک به خوابیدن من حدود ساعت 7 بعد از ظهر ملاتونین مصرف می کنم، به این ترتیب تا ساعت 8:30 الی 9 شب کم می شوم. زود به رختخواب رفتن یک عادت سالم خوب برای داشتن است زیرا به بدن شما کمک می کند استراحت کند و همچنین احساس می کنید که برای صبح روز بعد آماده هستید.

قبل از اینکه تا دیر وقت بیدار بمانم و صبح روز بعد زود بیدار می شدم اما احساس وحشتناکی، گیجی و بی انگیزگی می کردم. اکنون که زود به رختخواب می روم، حدود ساعت 5:30 صبح احساس آمادگی و هوشیاری می کنم و کاملاً استراحت کرده ام. باز هم، همه چیز در حد اعتدال است، من معمولا یک روز را دارم که کمی دیرتر از حد معمول بیدار می مانم و از همراهی با دوستان و خانواده لذت می برم. نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که روش خواباندن نوزاد را هم بلد باشید و بتوانید او را از همان نوزادی به زود خواب رفتن عادت دهید. با روش خواباندن نوزاد به شکل درست کمک بزرگی به سلامت او خواهید کرد.

پیاده روی در طبیعت

من دوست دارم وقتی هوا با هم همکاری می کند بیرون بروم. همچنین امیدوارم به لیام نشان دهم که بیرون بودن لذت بخش است. بیرون رفتن در طبیعت به پاک شدن ذهن کمک می کند و من عاشق یک تنظیم مجدد خوب در ظهر هستم. پیاده روی ظهر با لیام یک فعالیت عالی بعد از خواب است. در مقالات پزشکی و سلامتی تاکید زیادی به پیاده روی شده است.

سم زدایی دیجیتال

من تصمیم گرفته ام که این کار را خیلی بیشتر انجام دهم، من باید همیشه در تلفن همراه خود آنلاین باشم به این خاطر که کار با رسانه های اجتماعی، شغل من محسوب میشود و امیدوارم که در استفاده از تلفن خود به صورت عمدی تر عمل کنم و تنها راه انجام این کار این است که در ابتدای صبح به تلفن خود دست نزنم و شب ها 30 دقیقه قبل از خوابیدن تلفن خود را کنار بگذارم. یکی دیگر از راه های موثر برای سم زدایی است که به مدت یک هفته برای مرور کردن شبکه های اجتماعی از تلفن خود استفاده نکنید.

اگر یکی از این 5 عادت سالم را در سبک زندگی خود پیاده می کنید، کدام یک را با من در میان بگذارید. من می خواهم شما را تشویق کنم! شما همچنین می توانید من را در اینستاگرام دنبال کنید، با تمام عادات سالم خود برای من DM ارسال کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا