سبک زندگی

بهترین سریال هایی که باید ببینید

موارد معرفی شده ی زیر بهترین برنامه های تلویزیونی تمام دوران هستند که توسط تیم ما انتخاب شده اند. اکثر فیلم های موجود در این فهرست به طور جزئی یا حتی کامل در طول همه‌گیری فیلم‌برداری شده‌اند و هزینه‌های ایمنی اضافی را به دوش می‌کشند. فیلم های جنگی که عاشقشان خواهید شد.

توسعه دستگیر شده

یکی از محبوب‌ترین و کم‌بیننده‌ترین کمدی‌های 20 سال گذشته، Arrested Development بر روی Bluths حماسی ناکارآمد تمرکز می‌کند، به‌ویژه مایکل (جیسون بیتمن)، یک شخصیت عاقل در خانواده‌ای با توپ‌های عجیب و غریب بسیار وحشتناک. این سه سریال در فاکس به طول انجامید، اما در حالی که توسط مطبوعات مورد تحسین قرار گرفت، هرگز آنقدر مخاطب پیدا نکرد. یک سریال دیرهنگام با بودجه نتفلیکس کتاب کپی را از بین برد و پنجمین دوره آن چیزی برای نوشتن نیست، با این حال این برتری قبلی را از بین نمی برد. انیمیشن های برتر دنیا را لیست کرده ایم.

کلمبو

کلمبو به دلیل شخصیت اصلی خلع سلاح خود که توسط پیتر فالک بازی می‌شود همچنان محبوب است. قالب «وارونه‌ی آدم‌های معکوس» یکی از ویژگی‌های بارز سریال بود، جایی که بیننده از همان ابتدا می‌دانست چه کسی مرتکب جرم شده است. مشاهیر معاصر، از جمله ویلیام شاتنر و جانی کش، به نوبه خود به عنوان شرور ظاهر شدند و استیون اسپیلبرگ اولین نمایش فصل 1971 را کارگردانی کرد و این سریال را تبدیل به یک استاد کلاس درام جنایی کرد.

کشتن حوا

ایو پولاستری که از کار روی میز خود در M.I.5 خسته شده است، روز به روز می رود، اما زمانی که باید از یک شاهد قتل محافظت کند، متوجه می شود که در حال تعقیب قاتل، ویلانل، در سراسر اروپا است. این دو زن در حالی که هر یک سعی می کنند دیگری را بگیرند، نسبت به یکدیگر وسواس پیدا می کنند. Killing Eve موفق می شود درام پرتنش را با کمدی تاریک به روشی ترکیب کند که معدودی از فیلم های هیجان انگیز امروزی دارند.

نهر شیت

تعداد کمی از نمایش ها به این اندازه فوق العاده سالم هستند. این سریال داستانی ثروتمند به ژنده در مورد خانواده ای ثروتمند را روایت می کند که همه چیز خود را از دست می دهند به جز مالکیت یک شهر کوچک به نام Schitt’s Creek که توسط جانی رز (یوجین لوی) به عنوان هدیه شوخی برای پسرش دیوید (دانیل لوی) خریداری شده است. هر قسمت خنده‌دار است، با این حال یک مرکز نرم وجود دارد زیرا جرقه‌های عاشقانه‌ای بین خانواده رز و همسایه‌های جدیدشان می‌شود. برای کاترین اوهارا در نقش مویرا رز، اولین بازیگر پیشین، بیایید. برای نمایشی بمان که به اندازه آنها آرامش بخش است.

نارنجی سیاه جدید است

پایپر چاپمن که به خاطر جنایتی که یک دهه پیش مرتکب شده به 15 ماه زندان محکوم شده است، همراه با بقیه زنانی که با او دوران محکومیت خود را می گذرانند، برای زنده ماندن تلاش می کند. نارنجی سیاه جدید است، یک قطعه تلویزیونی منحصر به فرد (و البته بر اساس یک داستان واقعی) وحشیانه، دلسوز و خنده دار است. یکی از شدیدترین نمایش‌ها در اینجا، اما در عین حال یکی از شیرین‌ترین نمایش‌ها، شما را به همان اندازه که پایپر انجام می‌دهد، سرپا نگه می‌دارد.

زندگی روی مریخ

سم تایلر امروزی DCI با یک ماشین برخورد می‌کند و در سال 1973 از خواب بیدار می‌شود، درست به موقع برای حلقه‌های اسپاگتی، بلاگرهای مسلح، و یک «گوو» صعودی به شکل شکار ژن سرکوب‌ناپذیر. این سریال واقعیت‌بخش بینندگان را به مدت دو فصل در مورد اخلاق پلیسی و سلامت رهبری آن زیر سوال می‌برد. جان سیم برای یک سرنخ مناسب شکنجه شده می سازد. خروج او پس از دو فصل از سه فصل برنامه ریزی شده، راه را برای دنباله Ashes To Ashes هموار کرد.

چیزهای عجیب و غریب

اگر جان کارپنتر و استیون اسپیلبرگ در دهه 80 با هم کار می‌کردند و نمایشی می‌ساختند، به احتمال زیاد شبیه چیزهای عجیب و غریب می‌شد. برادران دافر همه تلاش خود را می‌کنند تا از نمایش یک دختر روان‌گردان اطمینان حاصل کنند که به گروهی از پسران جوان کمک می‌کند تا دوست گمشده‌شان را متناسب با دوره زمانی پیدا کنند. از موسیقی متن گرفته تا نحوه فیلمبرداری، به طور بی عیب و نقص به ریشه های دهه 80 خود وفادار می ماند.

کارآگاه واقعی

بله، این یکی دیگر از نمایش های جنایی آمریکایی است که یک دختر مرده و قتل های تشریفاتی را نشان می دهد. اما True Detective فوراً با بازیگران چشم‌نواز متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون متمایز می‌شود. در پشت صحنه، استفاده از یک نویسنده (نیک پیزولاتو) و کارگردان (کری فوکوناگا) برای هر قسمت منجر به یکپارچگی زیبا می شود. فصل دوم پر ستاره سریال گلچین انتظارات را برآورده نمی‌کند، اما از آن زمان این سریال دوباره جای خود را پیدا کرده است – حتی اگر نتواند به ارتفاعات سرگیجه‌آور فصل اول ادامه دهد.

House of Cards (ایالات متحده)

نتفلیکس با این اختراع مجدد درام بریتانیایی دهه 80 اعتبار موفقیت‌آمیز خود را تثبیت کرد. این فیلم که کمتر از کوین اسپیسی در نقش فرانسیس آندروود، نماینده بیرحم کنگره پیشتاز بود، رکوردها را شکست و به اولین درام آنلاینی تبدیل شد که نامزدهای اصلی امی را دریافت کرد. جای تعجب نیست: این درام سیاسی در مجلل ترین آن است.

جانشینی

خانواده روی یکی از بدخواهانه ترین ساخته ها در تمام تاریخ تلویزیون است. برایان کاکس نقش رئیس خانواده، لوگان روی، بنیانگذار یک شرکت رسانه ای بزرگ را بازی می کند که در حال و هوای مدرنی است که همه فرزندانش برای شغل او رقابت می کنند. سیاست در بازی رقیب «بازی تاج و تخت» است و به نوعی جسی آرمسترانگ، مجری برنامه، حتی در تاریک ترین لحظات هم شوخ طبعی پیدا می کند. حالا آن را بخوان: “L to the OG.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا